Reklamacje i zwroty

 

 REKLAMACJE TOWARU

Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, mogą Państwo złożyć reklamację.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji (zostanie on wysłany mailowo). Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu, przyczynę reklamacji i datę zakupu.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Biżu ARTeria Katarzyna Skrzypiec

ul. Żeromskiego 9/79

01-887 Warszawa
4. Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni, od momentu jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

* Istnieje możliwa wymiana produktu na koszt Klienta, jeśli nastąpiła pomyłka po stronie Klienta. Np. został podany nie prawidłowy rozmiar, lub towar nie spełnił oczekiwań Klienta. Postępowanie w przypadku wymiany jest takie same jak w przypadku reklamacji.

 

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (przesłane dorgą mailową przez Sprzedającego) i wyślij go na adres  kontakt@glamsklep
.pl . Zwracane produkty prześlij na adres biura:

Biżu ARTeria Katarzyna Skrzypiec

ul. Żeromskiego 9/79

01-887 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

Koszt zwrotu produktu w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży ponosi Klient.

Produkt dnia
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl